CTR III och helg!

Motorporr på hög nivå, då nu RUF kommit ut med sin nya CTR III. Att RUF är något extra förstår man när "Because RUF does not rebuild your Porsche, they change the heart and soul for the devils." Lite specs kanske, 700hK, 890Nm och 0-100 på 3,2 sekunder. Samtidigt är priset på den löjliga sidan av månen, ?300.000. Men dom kommer ändå sälja som smör i solsken, då detta är en ren investering, inget slöseri!

För övrigt, varit ganska trött i veckan, läst ganska mycket, därav den låga aktiviteten här på Blogg Del Sol, men det ska snart bli ändring på det, sommaren står runt hörnet och väntar, idag var det 20c här i Skåne, helt underbart. Men det är april, och allt kan hända. Sålde även alla mina aktier idag, då jag har känslan av att marknaden är mättad, i väntan på nästan nerhopp mot botten, något som kanske kommer snart, annars får jag helt enkelt ångra att jag gjorde det. Men man ångrar sig mer, om det går ner!

Vilken sockerbit, jag är kär!
166783-49

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback