Hest på greönbejte, Den med långa håren!

Denna lilla anekdot inträffade idag, torsdag 19/4, på Österängskolan. När vi skulle börja kemilabben, så kom jag och gustav som vanligt tidigt, och när vi senare skall gå in, så kommer en sjukt snygg tjej, som var ny, också. Hur som helst, så delades vi upp, och självklart så fick Gustav labba med Paula, och jag skulle labba själv. Senare, efter tio minuter, kommer cp-utlänningen in, och jag blev tvungen att labba med honom. Han fattar inget, och kan knappt svenska. Just denna labben innefattade NaOH, natriumhydroxid, som i fast form ser ut som små rundaplastkulor. När jag skall lägga en av dessa i en e-kolv, så frågar han på fullaste allvar; Äer dett Gulld?

Sjukt fint, han har verkligen prakto-IQ...

Annars har vädret varit kiss, och vi tre hestar har slitit hela dagen, och ena hesten säger, att bara han jobbar, ingen annan liten hest. Ungefär så sammanfattar jag dagen, och nu ska jag göra en onödig labbrapport, som jag inte behöver, men eftersom jag inte har något liv, så gör jag det iallfall! ta det lugnt Axel, Jag ska!

Rosso Fiorano!
166783-54

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback