N95, snart på kontoret nära mig...

Ja, då var det defenitivt snart sommar. Cyklade in i bara t-shirt till kontoret kl 10, och det var varmt, vilket säger en hel del. Himlen är snyggt blå, och solen den skiner som aldrig förr. Längtar dock efter lite snö, eller lite berg med snö på, fick ju inte utlopp för så mycket snöåkning i vintras. Men det kommer alltid fler tillfällen. Nu ska jag hälla upp en kopp tea, tillbaka om 1min.

Så, nu var det gjort. Händelselöst var det igår iallafall, körde en runda utom Ovesholms slott, men det var rätt mösrkt, såg inte så mycket av det hela. skönt att köra en liten runda i varje fall. Vad ska hända idag då, ja, ingen som vet, kanske läsa en del. Man kan ju nästan sitta ute och läsa, så det får det bli. En fika på stan får det också bli, känner även för det!

Jag hittade min gamla S700i i gömmorna på kontoret, sjukt nostalgisk. Första riktiga kameramobilen, 1,3mpix och bra kamera! 

166783-51166783-50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback