Berlin, tage eins!

började resan mot och i Berlin. Klockan 06.30 infann jag mig vi Statoil E22an, och därifrån mot Malmö och bussbyte. Senare var vi vid Puttgarden och vidare ut på autobahn, vilka vägar, tänk om det svenska vägnätet såg ut så! Hur som helst så har det varit bra väder här, har gått en grymt lång runda, nästan runt hela Berlin, bara för några biljetter, dock till en föreställning som tore verkligen ville se.

Vilken skillnad det är, jag var här för, tror jag, fyra år sedan, och då var Sony-center det enda som existerade vid potsdamer, nu, vilket liv, och staden Berlin, vilken arkitektur. Staffan, vi måste hit på en fotorunda, under blåatimmen idag, vilka bilder, jag var i chocktillstånd, helt sjukt! Man kan göra så mycket med så lite, mycket lustigt. Men det är en dag imorgon också, kommer väl en uppd. då också, dock sitter jag på en kapad, sjukt slö lina, och det är vad det är, gratis! Här kommer ett litet smakprov från dagens Berlin;



Eftersom jag är en bilfrälst carspotter så blev det en del bilar, här en 996Turbo, Lamborghini Gallardo Spyder, BMW Z4 M-coupe och en CL55 AMG med facelift! Såg även en430 Spider, dock stog den helt fel för bild, och en Aston Martin Vanquish, men efter första dåliga bilden, kom vakten för hotellet där den stog ut och glodde argt...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback