Hemma igen, allt som vanligt!

Förutom det att jag har mattetenta imorgon, dock så var jag på frågestund på skolan, och där klarnade mycket, känner mig inte lika nervös iallfall! Men lätt blir det nog inte, snarare utmanande och underhållade på samma gång. Annars så sitter jag klistrad på kontoret som vanligt, Staffan är ju sjuk, mycket synd!

Hemresan gick väl också smidigt, var bara 30 mil till Rostock, och dom bara försvann, brukar ju vara så på hemresan, allt går mycket snabbare. Dock så mötte vi en Enzo, en SLR722 och ett antal porschar + lambos som alla ingick i Dustball 4000, från Paris till Berlin! sjukt fet, hann dock inte fota det, sinnesjukt dåligt av mig! Slänger upp lite andra lustiga bilder från hemresan och dylikt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback