Innan Berlin; Hallemölla kvarn...

Jag hann ju inte få in bilderna från min och Staffans utflykt på onsdagen i förra veckan. Vi hade inget att göra, så vi kollade lite forum, och bestämde oss för att Hallemölla kvarn lät bra. Vi körde och körde, men kom bara fel, och till slut stannade vi, och Staffan frågade ett målande par om vägen. Tio minuter senare var vi där, och vilket ställe, fotonördens dröm, skulle bara haft ett 100mm macro och en EOS 1D MkIII. Här kommer iallfall lite bilder från vårt tillfälle!

Staffan kissandes, samt några bilder på honom i full action med EOS300:an och sitt 24-70/2,8L




Lite bilder från min synvinkel! mer finns på http://stellansfiesta.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe...så jäkla mycket action vet jag inte om det är i 300an ;)

2007-08-27 @ 21:58:04
Postat av: Axel

Nu ska du inte vara sån, analogt är ju bra...

2007-08-28 @ 10:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback