Jag ska erkänna...

...att jag börjar bli lite kär i denna staden, dock inte så förälskad som jag är i London, men -berlin kommer på säker andraplats. Det finns en viss känsla i att allting är så nytt och modernt. Men samtidigt så är det en skitig stad på många ställen, en stor byggplats som inte blir färdig känns det som. Där har ju London en fördel, det må vara skitigt, men vackrare stad är svår att hitta. Berlin har ju sin historia att skryta med, inte själva grejen utan allt omkring den, finns museum överallt till "förmån" för utrotningen. Fick en liten bild på muren idag, synd att man inte ser mer, den är skithäftig!



Påbilfronten idag har jag vid flera tillfällen varit på väg att få hjärtinfarkter. Vilka bilar, och idag var det Ferrarinas tur, FEM stycken har det blivit, och alla svarta (ok, en grå...) vilket är lite lustigt. Först blev det en 612 GT Scaglietti, sen såg jag vid golfbanan en 512 TR, och direkt efter det körde en 360 Spider förbi, alla dessa fick jag på bild. Sen såg jag en 430 Spider på håll, men det FETASTE idag, en 599GTB Fiorano, som jag mött två gånger, helt sjukt fet. Han drog den, och jag svimmade nästan, vackert var det. Sen blev det en hel del Aston Martins, fyra stycken, två V8 Vantage, och två DB9 Volante!!! Sen till sist, en Porsche GT3 MkII in Speedgelb!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback