Jag vet ingenting!

kan det bli ibland, jag har ingen aning om varför, men jag har ingen lust till någonting, måste dock ladde min mobil. Å andra sidan har jag sålt både mitt akvarium och min p990i på två dagar, så ltie glad får jag vara, kanske ska ut till Staffan och tigga till mig en Marianne-glass, i utbyte mot att han får fota lite digitalt...muhaha

Nu tänkte jag dra mig ner mot Kaspers och glo lite, Jocke, Henke och Isse sitter där nere nu, så jag får väl göra dom sällskap. Glömde även mina glasögon på biltaket idag, blev helt paff när jag, sittandes med Staffan, drikandes kaffe, upptäcker att jag inte har min glasögon framför ögonen, måttligt roligt. Dom låg dock kvar, men det regnade, sjutk störigt. Nej, nu kör jag, så glädjs åt att Novitech  Rosso har börjat göra om 599GTB, så man slipper se flera Hamann 599:or.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback