Länge nu...

Det är ett tag sedan jag postade sist må jag säga. Har varit lite dålig med att ta bilder också för den delen. Har väl inte haft så mycket att stå i men bara inte haft tid. Var på introduktion på Komvux idag, tre andra IB-elver var där som ska läsa matte, trist. Annars har det varit en lugn början på veckan, börsen går ner, så gör humöret och känslan att nu är det höst. Blir lite mellankolisk, längtar efter sommartorpet och dylikt. Men jag får väl ta och rycka upp mig, ska verkligen plugga snabbt nu, tänkte vara klar med kursen innan sista oktober, så slipper jag ha det hängandes över mig när jag jobbar. Men nu ska jag koka makaroner, pch senare njuta av dessa!


166783-195

Foto på mig vid Valhalla. Fotograf: Staffan Nilsson. Kamera: EOS 30, 24-70/f2,8 L

Kommentarer
Postat av: svägerskan

om man saknar sommartorpet är man 1. galen 2. börjar bli gammal eller 3. har ingen som helst smak ;) ladda ner de gamla dallas-avsnitten istället, det är underhållning!!

2007-08-16 @ 21:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback