Mycket på få dagar, stress!

Eller, nja, stress kanske inte är rätt ord, men jag känner att tiden inte räcker till helt enkelt. Var i onsdags och fikade med Madde och Staffan. Sen helt plötsligt så ville mina parenteser sticka till Malmö, och vips så befann jag mig på BMW förenadebil. Mycket roande att gå och glo, de hade ju trots allt både E60 M5 i touring och sedan, plus en hel drös med M-bilar. Mycket att titta på helt enkelt. Senare körde vi till ILVA och tittade på möbler och avslutade det hela med att äta en bit mat inne i staden.




Sen igår var en stor dag för en prylnörd som mig själv. Jag fick igår min SonyEricsson P1i. Har blivit så trött på P990n den senaste tiden, batteriet börjar bli kasst, och rent allmänt kan den vara störd ibland. Men P1:an, vilken mobil, känslan i handen, aluminium och gummi, och hela upplägget, fem stora stjärnor måste jag ge den. Jag älskar den redan!


Kommentarer
Postat av: svägerskan

men vadå?! det var väl inget fel på den ..... telefonen som väckte en hel familj VARENDA morgon???

2007-08-03 @ 22:46:55
Postat av: Axel

Ja du, den är ju lite bugig, hoppas nästa som köper den får samma problem!!!

2007-08-04 @ 22:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback