Tage zwei, mädchen...

Det blev der zoologische garten direkt idag,mcket underhållande, grymt mycket större än vad jag kom ihåg det att vara. Har så ont i fötterna. Sen blev det akvariet, som ligger bredvid, och det var än bättre, älska allt som är exotiskt! Sen bar det av ut på staden, titta på flickor, bilar och byggnader, blir inte så mycket shopping, då här inte finns så mycket att shoppa. Ska dock in på Louis Vuittion imorgon och se om dom har väskan jag vill ha!



Då jag befann mig ensam på eftermiddagen och kvällen, så gick jag helt klart  ut för att finna lite bilar! Såg även en Gemballa BiTurbo, hann dock inte fota den, det är sånt som skulle kunna ge pengar, mycket ovanlig. Här visas dock en Aston Martin V8 Vantage och samma Gallardo som igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback