Alla samlade för en gångs skull!

Nu är det ju så att för första gången sedan Stockholm i november är familjen samlad, nu dock hemma i Kristianstad. Detta beror ju då på den antågande julen som ni nog kan förstå. Då kommer även kusinerna från skärhamn hem hit och firar och donar, ska bli mycket underhållande faktiskt!

Annars har det varit lugnt på livet-fronten, var och tränade igårkväll, grymt skönt som vanligt, och nu börjar Whay-80n göra susen på riktigt, känner kvaliteten i proteinet! Har även idag varit på staden med Carro, Henke och Tobbe, där det blev en fika på Bunna, helt ok cafe faktiskt, dock lite slö kassabiträde, men man ska ju bara snacka med dom en gång! Det blev också ett nytt spel på datorn, inte köpt dock! Call of Duty 4, som jag och min bror nu installerat och kört en runda på, helt ok spel med bra effekter och go känsla, har dock bara kört en tio minuter, men gillar det redan! Får bli en långdragare någon dag, nu när det är långledigt, och sen måste jag tvätta bilarna också, måste hållas rent nu, annars får man aldrig det rent igen!

Family and home, sweet home...

Kommentarer
Postat av: Staffan

Snygg bild på bordet! För en som inte heller träffar familjen i sin helhet så ofta, så kan jag relatera till bilderna och också känna igen den fina känslan av familjesammankomster. Vet inte varför du är sur på mig för att jag försöker igen med Sara, men jag är inte sur på dig i alla fall så det är bara att slå en pling om du vill göra ngt! Ha de!

2007-12-23 @ 14:59:08
Postat av: svägerskan

GOD JUL!!!

2007-12-24 @ 23:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback