En hermelin bland cobratelefonerna...

Det ni, är inte illa det. Kanske något som är värre är att alla är sjuka just nu, tycker mer och mer folk blir lite krasliga, och själv känner jag inget, kan vara min cykling som härdar. Allvarligt så har jag en teori om at jag som spenderar mycket tid cyklandes i kylan, kanske inte så lätt blir sjuk, men vad vet jag. Nog siat om sjukdomsorsaker.

Något som jag dock vet med säkerhet, är att Tobbe idag ska upp till Roland "stereo" för att hämta sina nya högtalare, Carlsson OA52.2. Mycket, mycket bra högtalare som en gång i tiden kostade en liten förmögenhet, som Tobbe nu tjackade för en rimlig peng, helt klart! Hoppas nu bara jag kan få följa med upp och ta en lyssning på hans nya Magnapan högtalare, kommer nog låta rätt så übergrymt, faktiskt. Är manprylbög så är man, livet är hårt...

Annars så har det varit rätt gött idag, och gårdagen avslutades med träning och en mcyket god ostkaka ute hos Tobbe, följt av livespelning med Jims på gitarr och Tobbe på bas...

Japanese F40 meeting, spotted the hermelin...The blue F40 LM-GTe Michelotti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback