En vecka som fått sin morgon...

Och nu har det ju redan hunnit bli två styckna av dom faktiskt, är ju redan tisdag. Dock var måndagsmorgonen lika seg som vanligt, men det gäller att ta sig igenom första dagen med ro, för dom som följer går snabbt! Annars så har jag fullt upp, och börsen går ju som en jojo, sitter och glor med jämna mellanrum, och nu går det neråt för mitt spel, och uppåt i Stockholm...

Helgen gick lika fort som den alltid gör ivarjefall, men den var givande i min mening, blev inget allvarligt, då min mage fortfarande var lite av ett slagfält, som både Staffan och Tobbe kan vittna på, då deras lägenheter bevittnade varsinn attack! Nu ska jag gå och ta mig lite fika, kanske blir en macka med lite honung också, skulle vara gott...och sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback