Finner mig inte till ro längre, snart nytt år ju...

Och även 2007 känns som ett lite, på ett mycket lustigt sätt, onödigt år. Det har inte hänt någon världskatastrof, men även här hemma har det inte varit rock'n roll direkt. Solen visade sig väl några gånger i somras, och det flesta av de dagarna spenderades med Henke på stranden, och efter det, på wahlqvists, pratandes med folk och dylikt. Många dagar spenderades även i Staffans fiesta, som nu står och växer ihop med asfalten utanför hans nya lägenhet. Många fotorundor blev det, många av dom grymt varma, rutorna nere i 110 blås för att försöka svalka sig lite.

Efter det kom den grymt mellankoliska hösten, som absolut har varit den gråaste hittils i mitt liv! Vet inte varför, men det blir ju vad man gör den till sägs det. Det enda som tycks gå framåt, är träningen, där jag tack vare Anders och Jesper har börjat pusha mycket mer, allt för att slippa bli kallad liten och tanig!  Har väl lagt på mig 5kg, och då har jag kört med rent naturliga ämnen, inget kemiskt. Ägg är the stuff!

Annars har det varit en produktiv dag, säsongen känns över, i varje fall tills snön kommer, men då befinner jga mig förhoppningsvis på någon av alptopparna med...

Mer än så säger jag inte, utan lämnar dagen med en liten tillbakablick på den gågna sommaren och hösten, inte många bilder, men njut av dom, snart är det kallare...


Kommentarer
Postat av: Ason Kson

Ahh, det gamla silvriga skalet till ti83an :) vilka minnen ;)

2007-12-06 @ 15:18:25
Postat av: Ason lundson

Kommer dock ihåg när vi lackade hela ditt skal silvrigt, i dett trapphus, det är minnen det! Svens reaktion var inte rolig...

2007-12-06 @ 15:30:14
Postat av: mr cool

Ason lundson, stackare.

2007-12-06 @ 17:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback