Helgen avklarad, slutspurten rinner iväg!

Lite trist att det blir måndag igen, hatar det mest av allt. Får vara nöjd över att det varit en skön helg, om än väldigt regning. Det har ju regnat hela helgen, med kortare uppehåll, kanske några timmar på sin höjd! Fredagen förpassades till staffans lägenhet och kontoret. Senare på kvällen även Banken en snabb runda, dock bara bönder där! Men vi tog oss gienom staden ivarjefall, vilket var mycket trevligt.

Sen blev det lördag och Fika på det som vanligt. Jag, Staffan och Henke tog oss en kopp, medans de flesta andra skulle iväg och repa, och därigenom inte kunde komma! Kvällen var inbjuden hos Tobbe och Sandra, där vi skulle lira en omgång TP (Trivial Pursuit), och det blev en lång runda! Sandra hade tagit med sig GENUS-upplagan, den svåraste, och den var svår! Tog väl en tre timmar att klara av spelet, efter att i slutet ha trixat lite med reglerna! Efter det, vid elva, så drog jag ut till Staffan på hans jobb, tänkte jag skulle kört hem och lägga mig, men så blev inte fallet! Jag blev kvar och fick hjälpa dom att städa (läs: titta på...). Vilket jobb Staffan och Steven hade, dom var inte nådigt sletna efteråt! Sen bar det av mot staden, för en raggarrunda framför uteställena, tjabba med lite folk och verka coola....typ!




Idag, söndag blev en hektisk dag på något lustigt sätt, för helt plötsligt ringde Henke och sa att nu ska vi fika. Det blev till att borsta tänderna kvickt, och slänga sig på cykeln mot ett regnigt Kristianstad. Duggade lite sådär jobbigt, så glasögonen blev helt immiga, såg knappt var jag cyklade, men kul var det! Det blev Wahlqvists även denna gången, och staden var full av fotoobjekt, kameran fick gå varm! Hoppas Staffan hittade sitt linsskydd bara! Vidare så drog jag och Tobbe för att deffa lite, triceps och bröst var dagens rätt, och det gick hårt till! Nu får ni njuta av bilderna, så återkommer jag någon annan dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback