Julens dag är här...

Och med den infaller känslan av att julen idag bara är en stor ursäkt för folk att köpa saker som dom verkligen inte har råd med, så är det bara. Och butikerna, usch, det är ju bara för att sälja så mcket som möjligt, och till exakt samma priser som resten av året. Nej, jag har verkligen börjat hata julen mer och mer, förr var det en högtid, man satt ner med familjen och vårdade varandra, snackade skit och drack sig glada. Idag ska man sitta och glo på samma skit-kalle som alla de andra tjugo åren av sitt liv, därav jag sitter på kontoret idag. Kan inte hjälpa min avsky för julen, men jag är ju den tristaste människan i Sverige, så då får jag leva upp till det genom att skriva; Jag hatar julen med hela mitt hjärta!

Blev ju dock en rätt produktiv dag faktiskt, har hunnit tvätta båda bilarna, vilket var grymt befogat, då man knappt såg vad som fanns under skiten. Varmvatten och högtryckstvätt gör underverk, tillsammans med TurtleWax shine, mycket bra bilschampo. Ja, och nu har jag ju bara 4 dagar kvar att jobba också, i runda slängar sådär. Sen blir det förhoppningsvis en liten rundtur med brädan någonstans, jag måste ut, ingen ursäkt!

Nej, njut nu av er familj, er närmaste eller att det är jul, jag ska sitta här och glo, spela lite COD4, för att sen åka hem och äta lite gröt.

En riktigt GodJul önskar Wescbyaxel.blogg.se alla Er där ute!

Före


Efter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback