Julhelgen över, vann jag?

tänker nog många ute i skogarna idag, vem som har köpt störst platt-tv eller vem som har gett sina barn flest klappar. Typiskt svenskt, men sanningen är ju sån! usch ja, får ta och glo på TopGear istället, kanske lugnar ner mig när jag sitter och kollar på C63 AMG:n, vilken underbar bil, ser ut som en alien, men vilken bil, AHHH! Den krossar m3:an och smular sönder RS4:an, vilken seger...

Nej, vilken annandag det blev, en snabb fika och en sakta, men säker gång på staden! Vilken massa folk där var, helt sjukt! Alla skulle ut och handla upp januaris lön, för decemberlönen gick ju nyss, innan helgen! Men det blev ändå en trevlig helg, med kusinerna och allt, inklusive en riktig hund, inget litet knyte till tax!



Sen var det ju de extremt ful mobilbilderna på den nytvättade bilen också, var ju inte bästa kvaliten på dom, så här kommer lite fler, bättre...



Ha en god fortsättning, så kanske vi ses i mellandagarna, jag jobbar ju!!!

Kommentarer
Postat av: Joakim

är du säker på att vi såg samma top gear? M3an piskade ju skiten ur mercan på banan. =P

2007-12-26 @ 17:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback