Långhelg, på långhelg, på långhe...

Ni förstår säkert vad jag menar, inget illa dock, utan att det är bara långa helger, flera veckor i rad. Plus att de flesta av de man känner och umgås med har varit lediga, men inte jag. Dock så har jag ju snart jobbat klart för denna gången, och om det blir mer, så blir det itne förrän i mars, eller kanske april, och då kommer jga ha grymt mycket att göra i skolan så...

Vilken grå helg det blev också, kom upp imorse, tittade ut och insåg att himlen var så sjukt trist, allting var grått, typisk Skåne-vinter med andra ord! Men man kanske inte ska klaga, eller vad vet jag. Blev en fin fredagskväll iallfall, var hemma hos Sara och spela lite Pictionary, tillsammans med Linn, Jocke, Tomas, Tobbe, Sara och Henke. Mycket roligt, men alla fick "alla ritar" hela tiden, lite cp...menmen. Jag blev ivarjefall domare, då jag kom sent...



Idag börjades dagen med ett långbesök nere hos Micke på akvariebutiken, mycket roligt att se hur det utvecklas där nere, börjar bli stort nu. Hoppas jag kommer få hjälpa honom bygga lite under våren som kommer, hade varit sjukt skoj. Blev lite bilder  där också, dock inte på nybygget, men det kommer tids nog!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback