nu är snart 2007 till ända, vad gjort...

2007 har nog faktiskt varit ett av de sämsta året i mitt liv, har inte kommit så mycket utomlands, har varit singel och inte gjort några grövre försök att komma någonstans i livet, jag står med andra ord och stampar 31 i desperation! Men jag hoppas verkligen att 2008 kan bjuda på några tricks, som kan få livet att lyfta lite, kanske en flytt hemifrån, om det inte blir LTH, eller kanske en tre månaders tripp i södra europa, för att träffa folk och ta bra bilder. Eller varför inte en bra börs, så slantarna kanske börjar trilla in i rask takt!

Eller varför inte hoppas på att man kanske flyttar utomlands, London lockar, med sina många svenskor och trevliga bilar. Det kanske blir året då man spottar en Bugatti Veyron på riktigt, Det hade varit vackert! En sak är dock säkert, årets första teknikköp är snart klart, och det kanske raskt blir två styckna direkt. Dock handlar ju inte livet om vem som har flest grejor, eller hur...

Nej nu skall jag bestämma hur jag skall göra inför kvällen, och se hur allting skall gå ihop, en sak är dock säker, jag har stora förhoppningar inför nästa år, kanske en bil också inräknat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback