Tänkte bara påminna om att...

Det snart kommer att bli kallt, kanske redan imorgon faktiskt, sa dom nyss på radion. upp till -30c i norrlands innland, men jag bor ju i Skåne, så vad bryr jag mig egentligen. Dock är det lika roligt att skratta åt stockholmarna varje gång det kommer 5cm snö, SNÖKAOS, all kommunikation etc. bara dör, Sthlm lamslaget...kisskass.

Vaknade förövrigt och mådda riktigt dåligt imorse, hade ingen kraft, inget go i kroppen. Fick magkänslan av att jag måste gå på toaletten, vilket jag gjorde, sen gick jag ut och satte mig på trappan, för att få frisk luft, men för att för att sedan gå in, och må piss igen. Mår väl kanske inte i klass med Staffan just nu, men kom ihåg, det blir ALLTID bättre, det blir det! Men lyssna inte på henne för då slår jag dig i kulorna! HÅRT!

känner nu att jag måste hem och lägga mig, jag mår verkligen inte gott alls! Måste ju dock cykla hem först, kallt och eländigt! Här kommer dock något eländigt att vänta sig!



Remember 21.30 SVT2 fredag 14/12!

Kommentarer
Postat av: Staffan

Ta det inte som att jag inte uppskattar allt vi har gjort, jag skriver bara vad jag känner för stunden, hoppas du förstår skillnaden o inte tar illa upp!

2007-12-11 @ 22:46:15
Postat av: joxter

seriöst! måste titta på svt2 bara för att skratta åt dom! hahaha ^^ (glöm inte att typ 60% av all kroppsvärme försvinner ut ur huvudet så håll det varmt när du cyklar!) =)

2007-12-12 @ 16:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback