Vädret är upprört!

Måste vara så, för att idag, tio minuter innan jag skulle sätta mig på cykeln mot staden, så kom värsta åskregnet. Det störtade ner i kanske en kvart, sen tvärdom det, och himlen blev blå och fri från moln. Måste ha varit en total abnormalitet i det lokala vädersystemet, kanske var så att det hade fått virus. Hursomhelst så kom jag till slut in till staden, efter att ha kämpat mot rätt starka vindar, längs med hela hammarsjön!

Väl inne i staden, så stötte jag samman med Staffan, dock inte av en ren händelse, utan uppgjort. Vi tog oss ner på staden, i all dess kaos, då alla skogar var tömda på lustigt, äckligt bonnafolk som ska handla upp sin minimala lön på onödigt mög till deras barn, kanske köpa en kass paltt-tv på avbetalning på Siba, så dom får råd, fy fan! Dock kom Henric in till staden efter en stund, varpå vi gick till alla fik, och precis alla var lika fullsatta, till slut fick vi en tillflycktsort hos Wahlqvists (ovanligt) och där blev det en lussebulle...

Efter ett tag i staden, bar det av, för mig och Henric, då staffan skulle hem och sminka sig för juilfest, mot Henric, där jag avnjöt hans underbara toalett som just nu består av endast en toastol, inget mer...Det blev även en tur ner till Caroline i åhus för lite tv och allmänt häng, mycket avnjutningsbart!

Nu blir det en runda till TopGears värld, för attt sedan glo en runda på nya American Pie rullen; Beta House...


Har börjat digga stadens julljus!



Kommentarer
Postat av: bloodline

nu ska inte lille pojken gå och dissa folk som finner arkelstorp vackert... Vidare måste jag ju be dig att du antingen ser till att skaffa ett stammiskort på wahlqvist eller köper in dig på stället, för som det är nu sysselsätter ju ditt köpekaffeknarkande en halvtidsanställd mackmakare som ollar 4583 fallehalvor om dagen...

2007-12-11 @ 21:11:21
Postat av: bloodline

F.ö. får jag min E51a imorgon! Ahhh... ännu ett steg mot att kunna kalla sig vuxen: Firmatelefon! Men med min jävla tur tycker väl nån gnidarekonom att den är för dyr och tvingar mig att köpa en begagnad 3310 av nån blomkålsörad balt på blocket

2007-12-11 @ 21:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback