Vaknade imorse också...

Sen insåg jag snabbt att det bara var torsdag, vilket bakslag må jag helt klart påminna mig själv om. Nu sitter jag här på kontoret efter jobbet och glassar mig i min egen skugga, och fryser gör jag med. Rätt så händelselös vekca, förutom om man kollar på börsen, börjar bli riktigt trött på Epicept nu, vill att dom ska släppa Ceplene, så kursen kan rusa fritt, istället för att börja bra, för att sluta på minus, varje dag!!!

Nej, nu är det ju snart jul, då ska man väl vara snäll mot allt och alla, så jag ger dom en chans till. Och imorgon kommer min käre bror ner från huvudstadet i det norra delarna av Sverige, för att fira jul, och vilken jul det kommer bli, likadan som alla andra. Usch för den materiella julen, vill man ha något, köp det själv så blir det ivarjefall rätt grej, men alla kan ju inte ha turen att veta vad dom vill ha, som liga får ju en nerbajsad gris i en säck...

AM Vanquish...

Kommentarer
Postat av: bloodline

Du är ju en av de mer materialistiska personerna jag känner....

2007-12-22 @ 21:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback