Vilken vecka för sjukdom...

Har ju varit kass hela veckan, därigenom inte kunnat infinna mig vid kontoret för att skirva lite här, illa. Men nu känner jag att jag är på väg tillbaka med stormsteg, inte minst för att det är helg! Hatar verkligen att vara magsjuk, Men jag har klarat mig utan att spy en enda gång, lite impad av mig själv faktiskt!

Har varit en full vecka dock, mycket som har hänt och mycket som skulle ha gjorts, inte minst jobbat, dock blev det två stycken sjukdagar, får ta igen dom efter nyår, så är det bara. Har dock ingen aning om hur jag ka komma iväg till snön, då jag måste vara i skolan den 3:e och sen att det börjar den 8:e, inte lite snålt med tid att göra mycket stuff. Även det att min bror kommer ner inför jul och inte åker hem förrän den 26:e är grymt roligt, blir en fullmatad jul, med många bilder och dylikt! Sen är det ju ett nytt år efter det, får väl se hur det går för börsen då, hoppas uppåt....

Igår var det ju dock jobb, efterföljt av träning, var inte fullt med folk direkt, men det var skönt, och det bästa var att Staffan också var där och tränade, tillsammans med Dolle. Känns bra att ha några man känner där borta på friskis, lite uppfriskande mot alla gamla pensionärer som gör allt fel, och bara orkar träna fyra gånger, sen blir det för tråkigt!

Nu ska jag fortsätta glo på mythbusters och TopGear, för att senare hem och äta lite fläskfilé, rösti och rödvinssky, underbart utsökt!!! Njut under tiden av det mycket lustiga vädret som är i staden, mycket dimmigt och kusligt!


Kommentarer
Postat av: Staffan

Har varit cool dimma hela sången dagen idag...synd att man jobbade, fina bilder!

2007-12-15 @ 19:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback