Vilket slut på året måste jag säga!

Det blev ett helt år till i livet, och jag har väl haft det njutbart på många sättoch vis, även om hela året spenderades utan vare sig flickvän eller långresa! Det jag har saknat mest dock är nog just en långresa, typ fyra veckor i alperna, vilket just nu känns som ett mål, kanske en vecka eller så, men det är ett mål iallfall! mål nummer två är att göra bra ifrån mig på både fysiken och matematiken, och därmed bli kvalificerad för svensk (!) högskola...jag som inte har läst ett ord svenska på gymnasiet...förutom i just svenskan, menmen...

Kan ju även tilläga ett tredje löfte, eller kanske ett fjärde för den delen. Tre får bli att jag måste skaffa mig en vacker och snäll liten flicka, som inte är ett plåster etc. Har ju försökt ragga (?) på Carolin i snart ett år, och jag vågar helt enkelt inte göra något nu, hade bara kännts dumt, kanske om jag träffar  henne ute och snackar, men inte annars...fegt, jag vet. Fyran får väl bli att bli nyttigare än för stunden, träna bättre och kanske mer. Mitt senaste omslag inom träningen, att börja deffa lite mer, istället för att slanka ut musklerna, funkar faktiskt ganska bra, känner att jaf växer, då kläderna blir mindre...växer ju dock inte på längden, men tjejer gillar väl små killar, eller?

Nej, jag vill att 2008, mitt första hela blogg-år ska bli en höjdare, sommaren SKA spenderas i alperna, på en eller flera glaciärer, och med brädan på fötterna, och en 5D i näven, för de där underbara bilderna. Våren spenderas på skola här i staden, sen kanske det bär av mot Göteborg, Lund eller kanske något annat universitet. London skall även få en visit, och min bror ska jag prata mer med, ett måste!

Nej, nu skall jag kolla klart på ett fint TopGear, sen skall jag försöka hitta bort till sara BT ochspela lite spel, kanske svänger inom videomixoch handlar snask, vem vet...

4seated Ferrari, Dream of mine...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback