Ännu mer skitsnack...

Även om det inte är en jävel i hela världen som bryr sig, så har jag kommit hem nu. Gick ganska fort, man har ju turbo...alltså gick det snabbare än man egentligen fick. Dock längtar jag redan upp igen, lustigt nog. Gick även väldigt bra på fysikprovet, 25/28, vilket jag är ganska nöjd över. kunde ju varit värre!

Så nu ska jag sitta här som vanligt, och glo på min skärm, lite Smokin aces, som jag laddade ner på hotellet...jag vet, FY. Tydligen ska tyskarna i filmen vara helt sinnessjukt roliga, men det återstår ju och se. Så även fast det bara är jag själv som läser här, så ha det trevligt ikväll Axel...

Liten bild från Gränna, utsikten, framtiden....

166783-23

Kommentarer
Postat av: svägerskan

jag läser oxå här!!

2007-02-17 @ 22:25:58
Postat av: bloodline

Framtiden... Gränna?!?!? sluta röka polkagrisar för satan!

2007-02-17 @ 23:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback