Blått ljus vid ån!

166783-21
2007-02-14
Med blomman i famnen mot det eviga och lena

Helt plötsligt fick jag höra detta på Tv4 nyheterna, Johanna Sällström gick ur tiden inatt. Hon var trots allt en mycket talangfull skådespelerska, har alltid varit. Känslan jag fick, som jag kände var ruskigt hemsk, vet inte varför jag reagerade på detta viset, men det tog väldigt hårt. Har ännu inte fattat varför, men det tog. 

Imorgon bär det så av mot Stockholm, mitt ljuva andrahem, som jag tycker så mycket om. Bara gå i denna staden, känna atmosfären är underbart, ännu en sådan lustig känsla. Nästan så jag ryser. Nu ska jga dock koppla av med lite Bond och äta ett halvt kilo russin, hann ju inte glo klart på filmen igårkväll. Var helt enkelt för trött, bra film annars. Nästa rapport kommer från Sthlm, ljuvliga vid vattnet.

Remember the shores of Österlen, the smell of the sea! 

Kommentarer
Postat av: Bloodline

Amen va fan gick fel?!?! den där körsbärslikören mamma trodde var saft har ju satt sig i barken på dig min vän! Eller så börjar du lida av gummiförgiftning!

2007-02-14 @ 22:42:04
Postat av: Bloodline

Amen va fan gick fel?!?! den där körsbärslikören mamma trodde var saft har ju satt sig i barken på dig min vän! Eller så börjar du lida av gummiförgiftning!

2007-02-14 @ 22:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback