Det blev så lustigt

Gårdagen blev en ren soppa. Från början var det meningen att jag skulle sitta och läsa fysik, tills Henrik ringde och frågade om jag kunde skjutsa honom till en fest. Visst sa jag, och vipps så befann vi oss i Hovby, mellan Åsum och Åhus...Där inne satt hans syster och hennes kille +två andra par och hade parmiddag. Då stormar Henrik och JAG in i huset, blir bjudna på marängsviss etc. Sen bar det av till Banken, där Henrik till slut fann att han hellre ville ut och sladda med beemern. Dock var han för full för det, så jag fick det ärofyllda jobbet att köra och sladda lite....

Sen nu sitter jag på kontoret, brandlarmet har gått två gånger sedan kl11 för att det är mässa här idag, och jag snäste av wicky inatt när hon ringde och väckte mig, verkligen inte meningen...

Nu ska jag plugga fysik inför prov på tisdag, sen på torsdag bär det av mot Stockholm och brosanoch Martina (Efter rätta klagomål), nu ska jag dock drömma om bilden!!!

166783-19

Kommentarer
Postat av: svägerskan

jag bor faktiskt oxå här ;)

2007-02-13 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback