Nu vill jag ha vinter!

Trött på detta vädret, vill ha vinter , mycket vinter. Snön kan komma nu, och ligga till april. Allting blir så mycket ljusare och finare då, slippa det trötta och gråa vädret. Cyklar nu ca 6km varje morgon, vilket gör att slippa regnet och rusket, hade varit idealt. men vad ska man göra...

Snö, ja tänk, 50cm snö överallt. Ut och sladda lite. Eller kanske upp till åre och glo på lite elitåkare. Synd att dom ställde in Super-gn på grund av blåst. Ville ju se lite riktig åkning. men den som väntar på något gott...ungefär som när jag väntade på min tv, som jag nu haft i två veckor. Stor är den, men det får man ta. Måste dock måla om mitt rum, och bygga möbeln innan jag kan ha den på rummet. Sen väntar man på en Blue-ray spelare.....

SNÖ!!!

166783-16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback