Tomatsoppa med lite torkad ren , tack!

Låter inte så gott som det låter. dock inte ätit det, men tomatsoppa är ju gott. Sitter och gör min första labbrapport på två år nu, kemi, och snart är den klar. Får väl titta på den imorgon när man är riktigt vaken också, så allting blev rätt. rätt nöjd själv faktiskt. Nu är det fysikprov på tisdag också, ser inte fram emot det dock, blir nog inte så svårt, men ångesten och nervositeten över att misslyckas är närvarande. Som alltid. Vilken ångest

Fint väder har det varit ute nu i några dagar också, men man har ju inte kunnat blogga heller. Först var blogg sidan lustig i typ tre dagar, sen har jag suttit hemma och läst i typ två dagar. knappt sett en människa på länge. Nu ska jga dock ner och göra staden farlig, tittar väl inom på kaspers, sätter mig och tar en kaffe, glor lite, chillar.

Sjukt sugen på att ÅKA PÅ SNÖN. Vill till alperna....

Lägger upp en bild på min gamla biologilärare som jag hittade, sjukt häftiga Johanna...
166783-18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback