DET SNÖAR!!!

Äntligen kan man glädja sig åt den snön som fallit. Älskar detta vädret, man blir så glad. Ska även på fysiklektion imorgon kl08.10. Slipper dock alla laborationer, då jag har fått bevis från min gamla fysiklärare att jag redan fixat allting. Dessutom med bra betyg. Nu återstår bara att ringa kemi läraren, som dock inte svarat på hela dagen, mycket dåligt.

Nu blev jag sugen på ballerina, ligger hemma, men jag orkar inte köra hem för att hämta några kex, slöseri med tid faktiskt...
Sitter och funderar p vad jag ska hitta på nu, resten av dagen, kanske ut och sladda med cykeln, ragga lite chicks. Ska nog spela lite simcity4 istället, farligt spel helt enkelt.

Såhär ser det ut på parkeringen idag, snö och SRT-10, mycket bättre utsikt finns nog knappt.

166783-8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback