Första riktiga inlägget, skrivet av mig...

Välkommen, först av allt. Nu har tillochmed jag börjat  "blogga".

Sitter här på kontoret, som vanligt, och glor ut igenom fönstret, som avslöjar sanningen: det regnar, igen. Har ju varit såhär i flera dagar, inget roligt.Har dock ringt till högskolan, om tekniskt-basår. Får se om jag kan hoppa på, hade varit gött. Annars får det väl bära av mot de snörika (ironin...) Alperna. Ninjo stack till Badgastein i lördags, så jag får väl hälsa på, åka lite bräda...

Annars sitter jag och glor på börsen, neråt hela tiden. Även funderat en längre tid på att investera i en plasma-tv, STOR sådan, philips 42". Får väl se, man ska ha plats till det också....

Plöjer in en bild från den 15:e förra året, då det snöade som f*n:
SNÖ och utsikt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback