Jaha, snart är januari till ända!

Fysikprov ska jag snart ha, den 13:e Februari för att vara exakt. inte så svårt dock, lite optik och lite kraftlära. Borde gå som på räls, dock två timmar prov, vilket tar på krafterna, när man inte suttit i skolbänken sen september...

Plus att igår så regnade all snön bort, lite tragiskt, men sådan är vår skånska vinter, sen frös det inatt. Isbana någon. Cyklade iväg imorse, komplett livsfarligt. Nu ska jag titta på American dad, family guy, och sist men inte minst Simpsons. Finns det något mer underbart, ja, minst en sak, dock kommer jag inte nämna det här...

Måste ta ner ljusstakarna på kontoret också, börjar störa mig på dessa nu, julen är ju trots allt över! nej, får tänka på något ljust och varmt, typ Monaco, därav bilden...dock tagen på Malmömässan...

166783-13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback