Kylan fortsätter att hålla greppet!

Mest om kvällarna dock, då blir det ruggigt kallt, ner mot -10grader. Lite svårt att förstå att det senare på dagen är 1plus, sen fryser slasken till is. Ganska farligt må jag säga. menmen...

Har varit och shoppat virke idag, närmare betämt en bänkskiva i ek, som skall förvandlas till en tvbänk. slänger väl upp någon bild på verket senare. Har även börjat läsa i min nya fysikbok, läst klart om optik, två kapitel kvar tills provet 13/2, så det ska nog fixa sig. Får väl repetera 4-5 gånger till bara.

Men nu börjar det närma sig helgen, och kanske banken, vem vet. Brukar ju dock hamna där av någon lustig anledning. Så länge får jag nöja mig med en bild från min hemfärd igår, underbart vackert, vilket gör det värt att cykla...

166783-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback