Onsdag, halvvägs mot helgen...

Jaha, då har nästan denna veckan gått också¨, tiden går helt klart för snabbt. Tycker inte man hinner med något längre. Ska dock hinna med en kemilabb imorgon, kl8 ska jag infinna mig på österängskolan. Ska bli rätt roligt faktiskt, rätt lätt labb också, trots allt A-kursen. Hur som helst ska jag göra något. Även idag har jag gjort något vettigt, jag har varit och slängt en gammal toastol, på tippen. Ganske tung var den, men den gick i många bitar...

Nu ska jga köra mot hemmet tror jag, renskriva några slarviga fysikuppgifter. Tänkte lämna in dom imorgon, två veckor för tidigt. Kanske banken lockar mer, vet inte riktigt ännu...

Lägger in en bild på det vackraste på denna planeten, synd dom är så få...

166783-15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback