Tänkte vara lite onödig!

Det blev episode III idag, då jag inte sett den heller på ett rätt bra tag.
"As the Separatist Droid Army  attempts to flee the besieged capital with their  valuable hostage, two Jedi knights lead a desperate mission to rescue the captive chancellor..."
Underbart, helt enkelt magiskt...

Är ganska trött idag, blev en sen kväll igår, somnade vid halv tre ungefär. Väcks dock abrupt av telefonen vid tre, då Wicky lite slitet säger "Jag mår inte bra, måste kalva, men det går inte". Tacka f*n för att man är nykterist, slippa se sitt eget maginnehåll!

Nu ska jag abrupt återgå till filmen, som snart kan ses på större format, och vad det innebär, vet bara en mer än jag!

"Sommartider hejhej, sommartider..."

166783-7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback