Den gamle, gamle mannen i hyddan!

Onsdagen spenderades till viss del hos min morfar, då jag och Gustav fick för oss att sticka dit. Han skulle ju trots allt upp till Skärhamn en timme senare till kusinerna. Tog med oss lite fikabröd, och glatt humör, och som alltid, var han ute i den felfria trädgården och rensade minsta ogräs och imperfektion som fanns tillgänglig! Annars fick det bli att sitta på kontoret, och hos Jocke, då han köpte en ratt till Xboxen igår, mycket underhållande till Forza2. Nu ska jag glo vidare på nya Harry Potter filmen, och äta ballerina!

1: Jag och morfar i full diskution!
2: Morfars medalj för 25års tjänstgöring i det svenska brandförsvaret!
3: Trädgården mot vägen
4: Jag påpekar att ena vindskenan är rutten, morfar kontrar med att han har för mycket i trädgården.

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback