Jag vill ut på sjön, men endast i Tall Ship Races!

är det och så får det bli. Känner en viss enrom längtan inom mig att ge mig ut på sjön. Bara vara traniee eller liknande, göra något. Tänk att guppa omkring på medelhavet, hissa lite segel och fara vidare. Får ta och ringa mina goda kusiner, och se hur man lyckas ta sig ut på just sjön.

Idag blir det dock kaffe med Staffan, annars inte mycket, hade doppats att min P1a skulle komma idag, men jocke har inte ringt. Vill ha den nu, batteriet i P990n börjar ge upp. Sen måste jag bygga en tv-bänk, har ju en ekskiva som ligger i garaget, får börja på den snart!




Även den 117meter långa ryska barken Cedov medverkade:


Var även ute och tog en vacker bild på Staffan in action:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback