Mitt ute i naturen, där fanns det vatten...

Vad ska man säga, rev ner tapeen på mitt rum igår, ska måla om lite. Blev allmänt trött på den fula gula färgen, vill ha lite ljusare, och luftigare. Men snabbt gick det iallafall, allting satt lite sådär, och efter en timme och tre personer så var det färdigt. Nu börjar det roliga, att spackla och slipa allt möget. Dessutom måsta jag sova på soffan under tiden, vilket gör det hela mycket roligare!

Annars får det väl bli en ensam-kaffe idag, då alla andra är överallt utom i stan. Måste skaffa ett jobb, sjukt trist att gå tunr och drälla ska jag säga! Nu ska jag nog cykla ut till däckia, till min farbror och hälsa på!

This quarry was found in the  woods by Sincläirsholm. Freaky...
166783-102

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback