Snygga problem jag dragit på mig!

Har ju aldrig varit någon direkt kvinnokar, överhuvudtaget är jag dålig på det med töser. Men nu har jag lyckats bli "kär" i en som jobbar på ett fik i staden. nu var det sådan tur så att en polaresflickvänssyster också jobbade där, och hon la in ett gott ord för mig. Så idag tog jag mod till mig och sa hej, det är jag som är Axel, etc. Men nu, vad ska jag göra nu, jag behöver hjälp, Staffan (nedan) har gett mig ett bra tips, som jag tror jag ska utöva imorgon, annars är jag rökt, helt och hållet. HJÄLP...

Kan ju inte tänka riktigt, blir så trött på mig själv och mitt svikande självförtroende, vad kan egentligen hända!

30D i högsta hugg!
166783-109

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är den bilden tagen? Lastage?

2007-07-18 @ 12:14:20
Postat av: Axel

Ja, vid gravarna!

2007-07-18 @ 17:25:41
Postat av: bloodline

Hänger där ofta på kvällarna va?!?

2007-07-18 @ 19:46:37
Postat av: Axel

Du skulle bara veta, sjukt porrigt att sitta på alla stenarna och titta på lite jord!

2007-07-18 @ 21:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback