Stockholm i mitt hjärt, låt mig besjunga dig nu...

Det finns inte många städer på min stadskarta som är så underbara att vistas i eller att titta på. Bara ta byggnaderna, bilarna och de underbart solbrända östermalmsflickorna. Läckra utan mellanhänder. (Martina, jag vet...) Men att strosa runt och bara shoppa gör mig galen, det är underbart, I love it! Sen kan man ju diskutera deras vägnät, det är inte bra, inte någonstans, men vad ska man göra. Men när man strosar längs med strandvägen efter en lunch på chowchow, sittandes bredvid en Röd Audi RS6plus, blir omkörd av en Svart ny 599GTB, då blir man lite salig. Den var helt sjukt fet, man hörde enzo-motorn lång väg, och singel bakljusena, saligt vackra!

Men så ska man hem imorgon, men jag ska flytta hit, och strosa så varje dag, tillsammans med andra som förhoppningsvis tycker likadant. En dag...


Skeppsholmen, vackert, men troligen dyrt...
166783-104166783-103

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback