Vilket väder rent ut sagt...

Ja, nu har det varit dåligt väder alldeles för länge, ett par dagar räcker, men detta är löjligt. Det bara blåser och regnar. Och jag som ska klippa mig idag, vilket skämt. Hur som helst så sitter jag just nu och glor på Transformers, faktiskt årets näst mest efterlängtade film, efter Simpsons såklart. Undrar för övrigt när dom släpper biljetter till just den filmen. Börjar bli lite orolig att dom inte kommer snart, och det står inte på sf.se heller! Oförskämt kallar jag det helt enkelt!

Annars så är min dator färdig nu, har formaterat och satt i dubbelt så mycket ram, nu 4GB, dock klarar ju windows inte mer än 3, men vadå då. Nu ska jag återgå till filmen, se den, gör det, för den är frän!


Renault clio V6, sjukt söt!
166783-106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback