Alpina för hela slanten!

Nu börjar jag bli kissinödig, det är en sak som är säker. Annars så vill jag ha ett Sigma 18-50/2,8 och lite annat. Men vill ha och vill ha. Man vill väl ha allt, men man ska köpa det först. Kan väl prata om något annat, så jag tar tankarna från såna grejor. Åker väl förhoppningsvis upp till min bror i Stockholm nästa vecka, om nu han kan fixa ett litet hotellrum bara. Men det fixar han nog i ett smack. Annars så känner jag för att renovera lite, kanske fixa till rummet lite, det hade inte varit fel. Vill ha lite färg på väggarna, typ vitt, med en fin liten fondvägg helt enkelt. Sen lite fina möbler, typ ny soffa och dylikt. Får bli nästa projekt. Nu ska jag och henke ner och dricka en kopp kaffe.


Fet Alpina B10 3.3...
166783-99

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback