Att bli glad handlar om KUBBKUNGEN!

Midsommar på äkta svenskt vis, det blir det idag. Har regnat konstant hela natten, och gatorna svämmar över, och ingen är förvånad över att meterologerna hade fel, än en gång! Inatt dock, så vaknade jag av en blixt, det åskade ganska kraftigt, och jag öppnade fönstret på rummet för att kolla lite på just det. Sen kom den, blixten och smällen utan dess like. Helt plötsligt blir allt vitt, och millisekunder senare smäller det till. Boomen var så kraftig att man kände tryckvågen, och alla håren på min kropp stelnade till. det låg nog runt 100dB iallafall.

Sen nu så blir det kanske en ensam midsommar på kontoret, kanske ut till henke, men vem vill sitta ute i viby i detta regnet. Nä, ska glo lite Simpsons och titta på nätet. Trevlig midsommar, ni som har någon nära!

Henrik blir glad, bara av att se kubben, underbart med glassen i handen!
166783-97

Kommentarer
Postat av: Torleif

Jag kände också en tryckvåg runt ett ungefär på natten skulle jag tro... Sen drog jag ut massa nätkontakter och gick och la mig.

2007-06-22 @ 16:28:36
Postat av: Axel

Ja, var nog samma smäll, helt sjukt kraftig, höll händerna på fönsterbläcket, och alla håren på armarna rörde sig.

2007-06-22 @ 18:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback