Nu är den välsignade här!

Ja, det var så att jag hade en Canon EOS 400D på g, kom idag. Längtade så efter att få bära upp den bruna papplådan. När jag väl öppnade, ja, gissa själva. Helt underbart att bara se låden, och som man brukar säga, det är roligare att bygga än att leka. Men detta var faktiskt väldigt skoj, har redan tagit ungefär hundra foton, och fler lär det bli. Helt sjukt bra kamera om man jämför med alla kompakt som finns på marknaden.

Nu är det dock fredag, och imorgon är det prov, och senare även klippning. Kommer bli häktiskt, och krävande, men vad gör det, jag har ju en 400D. Synes på Kaspers, där finns jag ikväll!

Bilden tagen med min kamera, bilden på lådan och Staffans ännu fetare 30D
166783-85

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan!
STOCKHOLM leder i omröstningen om vilken som är SVERIGES FINASTE STAD, tätt före Göteborg...
Ska det vara så???
Gå in på TheGuide och lämna DIN röst - varje dag!
Be dina vänner göra samma sak, så att Din favoritstad vinner!!!
Ses!

Postat av: Torleif

Aha du har blivit spammad häröver ser jag... Egna bilder nu då i fortsättningen? Matrix i HD, mmm... (För att kommentera i efterhand).

2007-06-01 @ 20:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback