Stranden tar tid, så är det bara!

Det har ju varit ett bra tag sedan jag tagit mig tiden att skriva här på min lilla blogg. Anledningen är helt enkelt att vädret, som till synes har varit bra, har lockat mig och henrik till att flera dagar i sträck ligga på stranden. Och då är det lite svårt att skriva på bloggen. Och till min käre bror, jag tror att mitt resultat på provet kommer någon gång nästa vecka, dock så kändes det grymt bra när jag skrev det. Det var roligt, obeskrivligt roligt att göra provet.

Annars är det lrätt lugnt på alla fronter, funderar på att sticka upp till Stockholm snart, ska väl ringa till min eländiga bror och fråga om ett besök är välkommet!

Tivoliparken med de sju små dvärgar!
166783-93166783-92166783-91

Kommentarer
Postat av: bloodline

Hörru skitunge... jag bor inte hos mamma och pappa... så eländig kan du göra med som Clark olofsson gjorde med en tiotusing; rulla ihop och trycka upp i röven!

2007-06-15 @ 23:14:49
Postat av: Axel

Värst vad du var elak då, förlåt om jag tryckte på någon öm punkt!

2007-06-16 @ 14:37:38
Postat av: Axel

Värst vad du var elak då, förlåt om jag tryckte på någon öm punkt!

2007-06-16 @ 14:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback