Svenska nationaldagen i Danmark!

Nu blev det helt plötsligt så att jag, Staffan och Sara for över sundet, mot Helsingör, och den danska sidan av världen. Tänk om vi haft deras politik, blivit av med alla j***a bl****r. Usch ja, tänk om. Men nu handlade om det om Staffans och Saras plötsliga inblick i att det var billigare att handla sprit i Danmark, och för mig, ja, då var det väl billigare att handla godis, typ. Dock var det alldeles för varmt för något alls, typ 29c, men jag längtar ändå tills det blir vinter igen!

Här är lite bilder dock från dagens äventyr!
166783-90166783-89166783-88

Kommentarer
Postat av: bloodline

kameror är boooooring... kan ju bara göra en sak med dom... jaha hur gick provet? och nej jag skiter i procent, vi snackar ett tresiffrigt tal!
Och varfan har du fått fullHD ifrån förresten? moddat 29tummaren från sony eller?

2007-06-11 @ 19:31:00
Postat av: bloodline

hörru byfåne... (Nej Thorleif, detta är inte Spam...) funderar seriöst på denna... och det är bara för att det är jävligt billigt...
http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=326269&utm_source=komplett&utm_medium=email&utm_content=text&utm_campaign=wof

2007-06-11 @ 23:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback