Vad är väl en boj i bukten!

Börjar faktiskt känna mig lite ensam, nu är det sommar och alla har någon att krama, men inte jag. Typ på midsommar, då satt jag uppe på kontoret och spelade tills rätt sent, vilket liv är det. Visst, Starcraft är sjukt skoj, men det hjälper inte mig att göra något annat än att tillfredställa mitt behov, typ. Annars ska jag sälja min cykel på torsdag, fick rätt bra pris på den, så det blir lite klirr i kassan. Även det att jag skulle upp till Stockholm, men det går ju inte nu, för jag ska till tandläkaren på måndag, kl10.40.

Men jag får väl övertala mamma om att vi ska köra upp där och hämta dom nästa vecka, blir nog roligt att bo på Stallmästargården i så fall...


Bryggan i Åhus, Staffan, med min kamera!
166783-98

Kommentarer
Postat av: Staffan

Smicker smicker =) Känn dig inte ensam, du har ju mig ;)=

2007-06-27 @ 01:19:08
Postat av: bloodline

Oh
my freakin' good that's a gay thing to say...

2007-06-27 @ 17:25:43
Postat av: `Staffan

Nej skämtar du eller? Du är han som förklarar skämten tills dom inte är roliga längre?

2007-06-27 @ 23:25:21
Postat av: bloodline

i ditt fall behövs det oftast...

2007-06-30 @ 15:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback