Var ligger focus kan man tänka sig!

Nu är det så att detta är mitt etthundrade inlägg, så jag får gratulera mig själv och tackar till er som läser här. hade inte klarat det utan er, och jag önskar fred i världen...

Nu gick det över styr, helt enkelt över gränsen. Men hur som helst, så ska jag och min mor upp till Stockholm nästa torsdag och gå runt, titta lite, och (till Staffan) förmodligen köpa 18-50/2,8, då dom har ett hemma i butiken i Stockholm. Sjukt roligt ska allt detta bli, för att det var länge sedan man såg husen på söder, eller för den delen, virrvarvet i Slussen, saknar det redan nu! Nu är det dock fredag, och kanske blir det Kaspers, kanske inte, men en sak är då säkert, det gör inget lättare att bre smör på det!

Marschmallow eller UFO, avgör själva, endast jag vet svaret!
166783-100

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback