Åka av!!!

Vilken underbar dag, ännu en gång. Kunde cykla in imorse utan jacka, frös dock lite ska jag erkänna. Men att det ändå var sol och blå himmel kan ingen ta från mig. Blev en liten enkel lunch, bestående av trefärgad pasta...enbart. Sen när jag precis satt mig på cykeln från kontoret, så kom johan med srt-10n, och helt plötsligt befann vi oss på boulevard, och köpte fika. Efter att den var uppäten, så blev det en roadtrip ut till Arkelstorp, och sen vidare till saab i stan, och däck1 som slutstation. Sen nu kom mamma hem från stockholm, och vi käkade lite kinamat, och njöt av att det var fredag. Så nu får vi helt enkelt hålla helg

Avslutar dock "arbetsveckan" med denna underbara bild på 430challenge bilden...

166783-41

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback